13.05.2012

Hello world!


Da har altså Erlends Folly fått et nytt hjem her på blogspot. Under følger en kort og grei innføring om hvem jeg er og hva jeg kommer til å drive med her:

Jeg er en mann med negative holdninger til en rekke ting som andre mennesker er glad i. Dette gjelder blant annet kiosklitteratur, world music, rosévin, nonfigurativ kunst og mye, mye annet. Flere av disse er ting jeg ikke kan noe som helst om, og derfor føler jeg meg ofte litt skitten når jeg uttaler meg stygt om dem. For å bøte på dette har jeg bestemt meg for å prøve å være litt mer åpen. Jeg skal gi et utvalg av kulturelle fenomener en sjanse til å overbevise meg før jeg gir meg selv lov til å uttale meg om dem.
I denne bloggen kommer jeg til å skrive om mine opplevelser med og meninger om ting jeg utsetter meg selv (og muligens andre) for fordi jeg er nysgjerrig på og/eller skeptisk til dem. Hvem vet hva resultatet blir? Jeg ser for meg syting og skyllebøtter, men også positive overraskelser. Vi får se.

Hvis alt går etter planen kommer det et nytt innlegg hver mandag, onsdag og fredag når jeg orker - følg med på Twitter eller titt innom nå og da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar